4 dec. 2009

fredag

Nu var det ett tag sedan jag skrev något. Mycket har hänt och jag har inte riktigt haft inspirationen att vilja blogga på ett tag. Men nu känner jag att jag kanske skall börja lite smått igen.
I dag är W och jag lediga . Vi skall pyssla lite inför hans femårskalas i morgon.

W har gjort fint i ett av fönstrena i vardagsrummet

Vi röjde lite i ett förråd i går och hittade P`s gamla ishockey spel.
Oj vad kul man kan ha med det även om det saknas en puck



A och J är i skolan. A har prov i dag och pluggade hela kvällen i går,musikhistoria.
Jag håller tummen att det skall gå bra

1 kommentar:

  1. Å, ishockeyspel. Vi hade ett en gång, men en viss person (som inte bor i det här hushållet ska tilläggas) trampade sönder det. Man kan ha en spelkula med, eller en bit papper.

    SvaraRadera