15 jan. 2010

Fredag

Fredagskväll och helg. Jag var ledig i dag och A var hemma för han hade så ont i halsen och W kräktes i morse men bara en gång ,sedan var det full rulle. Jag han tvätta två omgångar i tvättstugan,sedan åkte jag .A och W till J-berg. Jag och P skall på en stor fest i slutet på februari på Stallmästargården i Stockholm,kläd index är smoking så jag letar klännig nu. P har lätt för han kan både hyra smoking och skor, men jag....???? suck. Jag är ju ingen mode människa,jag kan ha samma kläder i åratal för att de är ju sköna,kanske för att jag inte har någon dotter,vad vet jag.  Nu måste jag hitte den perfekta klänningen och det är inte lätt kan jag lova.

Vi drack lite Anna,godaste mousserande som finns


Sedan drack vi miljövin till pestokyckling


Lyckades fånga tre grabbar på bild.
Kanske en utmaning???? Tonårsgrabbar

1 kommentar:

  1. F i tjocktröjan ;) Jo det är allt en utmaning att ta kort på tonåringar. Och du, jag har en dotter, inte tusan hjälper det i modesammanhang. Jag som tycker jag har nytt, när jag ärvt från svägerskorna.

    SvaraRadera