19 sep. 2009

Lördagsmiddag

Här kommer lite bilder och komentarer från våran Lördagkväll

Sara,katt ,tillfällig inneboende


Spelhåla


Potatisskalning
Föresten
Ni vet väl
Att riktiga karlar inte har tröja



P och W fixar potatisgratäng


gratäng


oxfilet


Just det

Bönor ,potatisgratäng,chevret ,baslika och olivolje gartinerad oxfilet


Gott vin
Torres Reserva


En fantastisk middag . Vi är sex personer till bordet
F är som min fjärde son. Jag har kännt honom sedan han låg i sin mammas mage.
Mamma A och jag var barnlediga samtidigt och vi umgicks jämt.
'. Vi åt lunch hos varandra varannan dag. Pojkarna känns lite som brorsor
Nu träffas vi då och då men det känns alltid som om det var i går.
Det är så härligt att veta att famijen B finns och alltid ställer upp om det skulle behövas,och viseversa.
Det är en sådan relation man skall vara rädd om.
Det finns en till kille som jag älskar och ser lite som min och det är M i Östervåla. Han har också vuxit upp som en "son " i familjen. Hans mamma U och jag var också barnlediga i hop och hade jätteroligt tillsammans.
Mer fantastisk kompis får man leta efter, vi ses ibland men det känns alltid som om man hade setts i går.
Saknar dem när vi inte träffats på ett tag ,men när vi ses är det som i går

1 kommentar:

  1. Får någon slags känsla av att A inte vill vara med på kort ;)Jag håller med, det känns alltid som igår, men nu var det faktiskt alldeles för längesedan!!!
    Kram

    SvaraRadera