9 sep. 2009

Resfeber

Hitills har det varit en sådan här "hur skall jag hinna dag". Det började med att jag lät W få sova lite längre på morgonen. Vi hann till dagis i tid iallafall och jag han med en hyfsad tidig buss. På onsdagar åker jag in och jobbar i tre timmar. Jag har egna patienter och passar på att göra sådant som jag inte hinner annars. Tre timmar känns lite,men det är vad jag behöver för att få ihop till en deltid.    Sedan åkte jag hem till mina föräldrar och hjälpte dem att ge deras katt en masktablett.  På vägen dit hann jag köpa biljett till Arlanda express,växla pengar,gå på posten och handla mat.  Tyvärr satte jag mig ner i soffan hemma en stund och somnade som en stock. Vaknade lagom till att jag skulle hämta W på dagis. Tänkte tvätta också, men det fanns inga lediga tider.  En egen tvättmaskin ligger högt på önskelistan.         Nu skall jag ta några tag med dammsugaren innan det är dags för middag. Vi festar nog lite idag med Nacho chips och tillbehör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar