22 sep. 2010

Födelsedag

P fyller år i dag och vi skulle fira honom med fika efter jobbet.
På min arbetsplats har tjejerna kul åt att jag är "Snabb" i och på allt jag gör. Jag är sådan av naturen,lite press och stress så fubgerar jag bäst. Det var jag glad för i dag.      Jag skyndade mig hem för vi skulle få gäster. På vägen hem var jag och handlade,sedan fixade jag middag ( P hade valt),städade,bytte kattsand och klippte två långhåriga tonåringar. Allt hann jag på mindre än en timme
Maten blev tunnbrödsrulle med hemmagjort potatismos (såklart)
                                                                           Mumms
                                                  Nystädat
                               Från   farfar och C 
Hungrig                                       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar