6 okt. 2009

Nya tider

I dag var det den första tisdagen med mina nya tider. P`s jobb har ju flyttat till Kista och det innebär längre resor för honom. För att få det att fungera med W`s dagistider har jag fått lov att gå ner i tjänst med två timmar i veckan.
W går nu mellan 07.00 och 17.00 och vi tycker inte att han skall ha längre dagar än så.  Halv fyra gick jag från jobbet i dag och straxt före halv fem var W hämtad. Vi gick till Ica och köpte hans favoritmat,köttbullar,potatis,ättiksgurka och brunsås. Till efterätt gjorde jag blåbärspaj med vaniljglass.
Nu sitter vi alla och jäser och mår bra i soffan.

2 kommentarer:

  1. En av F:s favoriter med. Om jag är pigg på fredag, kan vi komma över en sväng då?

    SvaraRadera
  2. Skälvklart. Är borta till ungefär 14.00 sedan är vi hemma.
    /Ullis

    SvaraRadera