23 okt. 2009

Shoppingdag

I dag hade jag ambitionen att storstäda hela lägenheten men det fastnade där. Halv sju i morse var jag uppe och tvättade. W som var ledig i dag sov som en stock till sraxt efter nio,skönt för en liten man som går upp kvart i sex på vardagar. Sedan åkte vi på bilinteriör shopping. Allt vi hade brann ju upp med bilen. Vi började med sparkskydd framför W`s stol och ett jättefint lekbord som han kan ha i knät i bilstolen. Tänkte ta bilder men kameran stendog,batteritorsk. Får visa bilder senare.  Jag åkte och dammsög bilen ordentligt på OK,nu är den jättefin.   A ringde när han var på väg hem och vi åkte till Stadium och köpte ett knäskydd till honom. Han har problem med slatter i ett knä (han växer ju så det knakar,är längre än mig nu)
På hemvägen åkte vi förbi vår lokala kinakrog och köpte mat att ta hem. Nu är alla grabbar mätta och har dragit sig tillbaka på sina rum. P är och dricker öl med sina jobbarkompisar,så just nu njuter jag av lugnet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar