13 nov. 2009

hektisk fredag

Dagen började med att W inte ville gå på dagis. Just i dag hade jag massor av saker som jag måste göra och W skulle ha det mycket bättre på dagis än att hänga med mig. Det tog honom en halvtimme att få på sig skorna. På dagis sade fröken T "men W har du händerna i fickorna på morgonen". En sur W gav mig i allafall en puss.  Jag tillbringade en timme och fyrtiofem minuter på J-bergs vårdcentral innan vaccinet tog slut och jag fick åka hem. Jag slummrade hemma i en timme,sen var det dags att åka till stan. A har ont i ett knä och vi har tid hos DIF`s naprapat. Han var fantastisk,vilken kille. Han tror att A kan ha ett fragment av ben after sin olycka som ligger och skaver, På måndag skall vi till läkaren och eventuellt röntgen. A har träningsförbud en till två veckor frammåt. Behöver ni en naprapat. Ring mig.........
Nu har vi ätit middag ,revbensspjäll,grillad kyckling ,potatissallad ,tomat,gurka och pesto,mumms
I morgon skall vi ta det lugnt, på söndag blir det 15-års party

2 kommentarer:

  1. O shit! 15. Jag vet det är ett år mer än 14 och det är ett år mellan dem, men ändå. Den där lilla killen, som jag har kännt sedan han var bebis. Det är STORT!Hälsa från familjen B och gratta.

    SvaraRadera
  2. Visst är det konstigt,näsa år får han börja övningsköra

    SvaraRadera