22 nov. 2009

Landet

I fredags bestämde jag mig för att åka upp till vår stuga  i Ö-Våla. Mormor och morfar skulle åka och jag kände att jag behövde lite miljöombyte. W och jag satte oss i bilen och åkte upp,men först gjorde jag en lasagne till resten av familjen som skulle vara hemma,så de bara kunde värma den när de kom hem.
När vi åkt en bit på motorvägen blev W jättekissnödig. Det enda stället vi kunde stanna på var MC Donalds i Upplandsväsby

Sedan blev han jättehungrig också. Vilken tur att det fanns en MC Donalds där
När vi nästan var framme blev han kissnödig igen och sade: jag är kissnödig mamma ,finns det någon mer Donalds här???


Morfar och W passade på att elda lite


W pysslade med allt möjligt. Han är fantastisk på att sysselsätta sig själv
Titta bara.....





På kvällen tände vi en brasa i kaminen


Solnedgång i november


Lite vila före maten


Morfars jättegoda kallops

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar