19 nov. 2009

sjuka

Det har varit en mycket lååång vecka. Efter A`s födelsedagsparty började jag att känna mig konstig. Det fanns inte en enda muskel i kroppen som jag inte hade ont i. På måndagmorgon vaknade jag med feber. A som hade läkartid och som blevskickad på röntgen kom hem med feber han också. Vi två har legat på varsin soffa nu i flera dagar och tyckt synd om varandra. I dag är jag feber fri och mår bra. Jag känner mig otroligt rastlös. Tänkter försöka få en vaccinspruta i dag..........
A tog en alvedon och åkte i väg på gymnasiemässan i Älvsjö
Jag fixade lite med vårat vardagsrumsfönster i går för att höja mysfaktorn här hemma

Mysigt eller hur?
När vi hade festen för A tog vi in några extrabord så att alla skulle få plats att sitta och äta.
Ett bord blev kvar för benen skall skruvas av och det skall ut i förrådet.
Eller?????


W lade snabbt beslag på det,hämtade sina ritgrejer och snodde A`s skrivbordslampa.
Bordet får nog stå kvar ett litet tag till

1 kommentar:

  1. Vad härlig han är. Han känns som S, de gör lika saker, när jag läser här. Hon skulle garanterat ha "adopterat" bordet.
    Krya på er!
    Kram

    SvaraRadera