7 nov. 2009

lördagkväll

Nu har jag hämtad fyra stycken trötta,hungriga och illaluktande fotbollshjältar. Det blev en lång dag för dem och det gick sådär. Efter att jag skjutsat hem de tre grabbarna som inte var mina , åkte jag och A till ICA och handlade lite. Han såg rätt kul ut i shorts och dunjacka.  Väl hemma hade P börjat med middagen. Hos oss med tre växande,ständigt hungriga grabbar går det åt mycket kött. I går försökte jag med lite räkor och småplock. Mellansonen sade : -ser ju gott ut mamma,men vad skall vi äta för mat?    Så i dag skall vi ha stekt fläskfilet med potatiskroketter och bearnais sås och bönor , riktig grabbmat

1 kommentar:

  1. Haha,ja man måste ju bli mätt med. Nuförtiden serverar vi alltid annat småplock tillsammans med räkorna, för det är som sagt en del som tycker att det inte är mat ;)

    SvaraRadera